11 april 2010

2010 11 april

Ingen tiid finns för att skriva!! åhh ja mår som aldrig förr iafall allt går på topp har gått utbildning nu för att få övningsköra så snart kommer ja börja köra sen ta körkort!! najs!! ligger i soffan helt slut efter 4 timmar powerwalk har gått hela dagen runt hela bollnäs!! det var så varmt och skönt i solen njöt som den! gick med syrran sen gick jag med pappa.

Sedan nyss käka jag en sallad från pizzerian så good!! tänker på min fina martin saknar honom:) tänker på hur himla fin han är och hur roligt vi haft och hur roligt vi ska ha! fått sjukt många nya vänner med så roliga och trevliga prickar blir utgång med dom nästa helg och på onsdag åker jag till sthlm igen! fick min nya dator asus th för 7 tusen riktigt snygg!!

så skönt med platt tv och bärbar dator!! ska ta med den och min gamla apple mac så får martin fixa dom båda:). imorgon blir det kaffe och äggröra när jag vaknar sedan blir det promenad till gymmet någon timme med mamma!!! jävlar vad jag börjar få resultat sjukt skönt med träningen. åhhh e så glad för alla nya människor ja träffat!! ska kolla filmen nu på trean så rolig. puss heejj bilder kommer sen!

Inga kommentarer: