12 april 2010

SPOOORT SPOOOORT 12 APRIL 2010

Hallååå alla fiina, är helt slut i kroppen har ingen känsel i mina fötter och det betyder bara en sak bra JOBBAT!!!!! tränat nästan hela dagen sjukt, bränt runt700-900 kalorier mer än vad jag åt idag.

Klev upp vid tio sedan drack jag svart kaffe och åt äggröra och en macka, sen kom mamma så promenera vi till sporthallen sedan gymmade vi jag körde crosstrainern och trappmaskinen som fan.
Sedan gick vi hem, sedan fick jag en timmes massage på sporthallen av sonja det var mysigt snacka en massa skit som vanligt hon e så trevlig.

Sedan gymmade jag IGEN hahah körde crosstrainern i 15 min på extra svårt motstånd så jag brände 200 klorier på 15 min där snackar vi svettigt!!Har fått så sjukt bra kondition förr klarade jag inte 2 min på någon av dom hjärtat höll ju på o hoppa ur då

Men nu orkar jag länge mer än dom flest som klr samma maskiner är såå stoolt o mallig hhööhöh! Jag ska gå ner mina kg nu sen ska jag bli tajt som fan. Kommer fan se bäst ut i hela sverige HA HA HA!!!! käkade soppa när jag kom hem så jagär proppmätt, har smörjt in mig och borstat tänder, och läste i aftonbladet att vårat hus är näst dyrast i hela bollnäs som kostade 1, 6 miljoner inte mkt i sthlm men här är vi näst rikast" coolt. Så nu snackar alla små bollnäsor om det haha så löjligt.


Sjlv tycker ja huset e pyttelitet men men. Snart är de onsdag bara imorn tisdag kvar sen åker jag till min älskling martin:)
han är den mest intelligentaste killen jag någonsin träffat. Sånt är sexigt sen har han stora vackra blåå snälla ögon:) som man faller för, o hans leende :) mmm..
Ja kan säga att ja hade då aldrig tänk o gilla en som e ett år äldre än mig 91 a haha men han chocka mig. aja inte gillat någon på 2 år o känslan e häärlig den gör mig lycklig o glad varje dag. Kan inte sluta tänka på dig:) you make me smile! pussss!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mer bilder:D