10 april 2010

i am back motha fakkars

Helooo alla som nu läser denna blogg haha fattar inte än hur ni hittar till den men ahhhh!! inte haft tid o blogga men nu har jag precis vaknat, det är en härlig dag, ska ner och göra äggröra strax.

Hade det riktigt skoj i sthlm, inte haft så mysigt eller roligt på flera år kan ja lova. Träffade världens underbaraste trevligaste människor o konstigt og var alla 91or haha inte precis den åldern jag har mina vänner i men gud vas trevliga och mogna!


hmm kan inte skriva exakt vad vi gjorde men vi festade i några dygn hahahahahah hade sjukt kul iafall sjuka saker hände höhöh. Saknar den underbaraste av dom alla lilla M:) han e såå söööt med sina vackra blååa stora snälla ögon och så luktar han så otroligt gott..

mmmm mums beroende hahah! saknar han som fan vill bara krama och kyssa honom och hålla om honom vara i hans närhet jämt:) ni vet när de känns så med vissa.. inte känt så sen me mitt x för 2 år sen. Ja juste stötte på mitt x med som bor granne med M och jag kände inte igen honom.. Riktigt skönt att bryta kontakten med honom för han är inte bra för mig

Riktig knarkare som inte är samma person längre. Iafall ska tillbaka till min finaste M på måndag antagligen, längtar som en tok:D. Igår gymmade jag det var underbart, mitt bästa pass någonsin brände 600 kalorier grymt på 30 min!! sjukt! Nu måste jag gåå, hörs senare pussss. min kamera dog drf har jag inga bilder ska ta det nästa gång wiiie

Inga kommentarer: