13 april 2010

wiiiie äntligen!!! 13 april.


wiiie är såå glad jippi jippi wiieee ska packa och ta hål i mitt öra hahaa det har stängs igen. Sedan ska jag duscha göra inpackning raka mig och föna och platta mitt kära tjocka svarta hår!:D de e min kväll,


har gått o gått som en dåre i flera dagar nu har fått as bra kondis. ingen klår mig;D gick 7 km ikväll så härligt o skönt med frisk luft ute:) solad een sväng med riktigt utlandsbrun vart jag;D känne rmej soo fresh dåå! snart får ja hoppa in i min älsklings killes famn!


wiie o lille söta krillan pillan får man se med. mina favvisar hahaha dom e såå underbara för o vara killar.. tror dom e änglar ;D hahaha har saknat martin som en dåre:)


ska pussa en massa med han vi trivs så bra ihop:D han e altid så glad o de får mig o må som bäst! my druugg haha! nä nu måste ja börja !! MER BILDER KOMMER SEN SKA FOTA ALT JA GÖR I HELGEN O VECKAN HAHAHA!! PUSSSSSSSSSSSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste ju komma mer bilder på din sexiga kropp nu ju :)