07 maj 2010

fredag mys 7 maj


Helo sitter i sängen min underbaraste plats, har duschat haft hår in packning ansiktsmask och smört hela kroppen! riktigt baby len och fräsh! Ska låta håret självtorka tänker inte platta eller föna det mer förstör det bara nu när jag börjar få vackert långt hår.


Hmm idag har jag INTE tränat någonting!! det var ganska skönt faktist att vila men ändå vad jag sugen på gymet, men istället åkte hela familjen till dollar och köpte godis... öhmmm jag köpte halva affären med 4 olika chocklader och en massa mer haha! En vit chocklad med kokkos i fyfan!! den var så underbar! Sedan bad jag pappa köpa ostbågar det var gott jag som inte brukar äta det. Aja så hela familjen kollade talang och vet ni vem som dök upp?


HAHAHAHAHAH jag döör min pojkvän som min mamma säger pontiak! hahaha 80 talet så gryym kille haha vad alla garvade! han e underbar! har en förkärlek för efterblivna förståndshandikappade mongolider osv. Dom är inte hjärntvättade av utseende och pengar som oss normala. Nej fyfan godare hjärtan hittar man inte, tror jag aldrig skratta så mycket som när jag varit med dom då min mamma jobbat med dom i hela sitt liv, därför hon är så underbar själv.


Imorgon blir det 80 promenad ska börja förbereda tills på måndag med mina deff morgon promeander kl 7 varje morgon.. jippi.. kommer bli skönt! ska bli så trevligt att bli vältränad:D börjar redan se stor skillnad .. ojojo blir sugen på mig själv hehe. Saknar min fina stefan kan inte sluta tänka på han såhär efter att k'änt han i 5 år typ.


Men men:)juste ska börja ta privat sånglektioner på tisdag med peder som är grym. Dyrt men det är värt det, så nästa år ser ni mig i idol vinnandes! ha!! nu ska jag mysa själv till en film här med gotta hela natten! PUSSSS

Inga kommentarer: