06 maj 2010

torsdag 6 maj












Helo, orka inte skriva är rätt trött, sov hela natten för första gången på länge, drömde om min dröm man såklart stefan min största kärlek.

I alla fall så klev jag upp rätt sent idag mins inte när.

Men jag cycklade till gymet sedan kollade jag på tre tjejpolare som skulle gymma hur dom fuska haha dom bara satt på en maskin var o snacka en massa haha dom e så roliga.

så jag vart så trött och inte fanns det några bra maskiner enligt mig att träna på så vi cycklade till ica sedan hem.Och sedan kollade vi vampire diarys lr hur det stavas och det är faktist den enda serien jag verkligen gillar. Men jobbigt att vänta en vecka. buhu. Ja sen käka vi middag, familjen gjorde köttbullar och pasta och jag gjorde fiskbullar med ris och sallad gott och nyttigt. Nu ligger jag i sängen ska strax borsta tänderna, och smörja in mig sedan blir det 2 half men och xena krigarprinsessan mina favvo!! Godnatt hoppas alla sover gott!!!

bjuder på lite bilder sen ja hade tårkigt inatt, bild en bild på mig o min nalle stefan som e döpt efter min stora kärlek o världens finaste kille:) han hade en rosa likadan nalle som va ja men den slängde jag när vi gjorde slut... jaa vacker o snygg utan smink mitt i natten thats mee:)..pusssss


Inga kommentarer: