05 maj 2010

onsdag 5 maj

Helo bloggen, sitter i sängen börjar bli pigg igen. Har sovit 6 timmar inatt och jag behöver MINST 8. Men det gick bra ändå, vaknade 10 sedan åt jag frukost sedan cycklade jag fort som attans till massagen!

Det var UNDERBART! Som alltid lika trevligt hos sonja hon e sjukt rolig och snäll. Sedan gick jag och köpte ett nytt gym kort, och körde trappmaskinen 15 min brände 89 kalorier sedan körde jag crosstrainern i 9 min och brände 100 kalorier. Sedan har jag cycklat till gymmet till stan och sedan hem det kanske är 7 km allt som allt.

Det är bra! MEN hade jag sovit mer hade jag orkat gå vågen en sväng som fionns här på några km runt vattnet riktigt fint är det. Gud vad jag önskar att jag hade en pojkvän som förr som man kunde hålla handen med och gå med ute. Jaa gud vad jag bara verkligen ÄLSKAR en person och det är stefan ångström. Kan skriva ett inlägg om han sen men inte nu för det är så mycket.

Har gjort han väldigt illa psykiskt:( så just nu kommer jag aldrig mer att se han och det skär i mig som fan! gud får tårar när jag tänker på det. Men det viktigaste är att han mår bra då mår jag bra. Det är stop nu fan. Aja sitter vrålhungrig och väntar på mat lasagne blir det MUMS!! är så hungrig så jag dör! var på apoteket med och köpte ansiktstvätt /mask och ansiktsvatten som är sjukt bra. Bara hört bra om dom och jag har själv testat dom. 65 kr haha ett skämt vad billigt för sånna bra produkter sjukt.. aja:) nu ska jag fixa vidare pusss hejj

Inga kommentarer: