05 maj 2010

back on trace


Hej bloggen , helt otroligt att folk fortfarande hittar denna blogg o läser den. Hade 40 läsare bara igår denna månad var det 230. Hmm jag som inte ens bloggar längre har inte tid, umgås hellre med min familj. MEN jag ska börja använda denna blogg för mig själv mest och anteckna vad jag äter och när jag rör mig. Idag cyckla jag först 2-4 km.
Sedan cycklade jag 6 km senare och solade. Det var min träning idag inte mycket bättre än att jag hade vilodag som jag igentligen skulle. Nu är det 8 veckor kvar till jag ska ha nått mitt mål på 60 kg och jag väger idag 69. Så jag ska få ett mat kost schema av min bästa vän rickard som är personlig tränare. Snällt när det kostar runt 600 allting. Sedan ska jag börja med morgon promenader nästa vecka på måndag. 07:00 varje morgon ska jag gå 70 min innan frukost på tom mage och endast svart kaffe. Ja det blir som dom som deffar.
Men jag tänker göra det till en livsstil vilket jag redan gjort. Nu måste jag sova. imorgon väntar en fullspäckad härlig underbar dag. pusss lägger upp en bild på min vän kristoffer som jag saknar:) hade en massa kul ihop för nån vecka sen. tack:)

Inga kommentarer: