31 mars 2010

MIIIN FIINASTE FINASTE VÄN JONAS:(: SNYYYF



















Meen åhh min finaste jonas åkte in o kommer sitta 5-7 år.

Hans mamma hitta 1 kg cola under ugnen:( fyfan saknar han så mkt o han skulle hit till mig en vecka innan han åkte in fan fan fan!!!! först roger sen du. fan:( vem ska ta hand om mig nu o mata mig o svulla me mig nu då o garva o cpa sig på tåget framför folk?? vem ska få mej o skratta? vem ska sova ut med mig till 2-3 på dagarna o sen bara garva åt det och äta en sen frukost i timmar o bara skratta o skojja:(

uschh gråter fan varje dag när jag tänker på det. han är idag 23 och när han kommer ut är JAG lika gammal som är han åkte in o när vi sist sågs. MEN jag skickar brev imorn och så fort rättegången e över ska vi fixa så vi får ses minst en gång i månaden.

ska köpa sushi till han och en massa porrtidningar HAHAHAHHA!! min fiinaste bästa vän älskar dig för alltid!!! så glad i hjärtat du gjort mig har ingen vän. inte ens har vi fan haft sex!! du e GULD! sånna som du växer inte på träd.. min ängel pusssssss
NJUT av finaste killen!! tills vi ses KÄRLEK. såå jäävla fin du e o ditt leende e det vackraste jag sett!!

Inga kommentarer: