05 oktober 2009

BIRTHDAY






Tänkte skriva om min födelsedag, fyllde ju 17 i onsdags. Det vart ej middag, för vi sket i det, då många av mina närmsta vänner jobbade och åkte utomlands. Så jag och en tjejvän besämde oss för cafe opera. 

Så hon skrev in oss på gästlistan på cafet.  Vi tog tåget in till stan, och mötte upp en annan vän. Sen väl där inne så mötte vi upp jonas.
 Sedan drack vi lite drinkar och dansade till den grymma musiken. 
Det var house hela kvällen riktigt najs.

 Hahahah fick tuusen komentarer om mina läder tights! Haha skit roligt var det, för dom är riktigt sexiga;).
 I alla fall så fick vi bord till slut som vi bara snodde, haha ingen vågade säga i mot.  Rockade loss, men fan vad man fick skrika för och höra. 
Det var mest äldre men rätt mysigt endå. 

Hmm ja vad mer ska jag säga?.
Hade jätte roligt i alla fall, var med helt rätt människor och bättre hade det inte blivit.
I alla fall så drog vi till 7eleven efter och sedan fixade vi svart taxi hem, jag,leila och jonas. Hahah sjukt kul hade vi satt och drack whiskey och vodka, och snacka en massa. En lång natt blev det i alla fall, slut var man med. 
Det var min födelsedag i alla fall.


Fick pengar, och presentkort i present. Sedan bjöd två vänner mig på middag två dagar som present. Mysigt var det:).  Fick lite rosor med av några.
Ja det var det, då är man 17. 

Hmm inte mycket men skiter jag i känns endå bra.
Har lite bilder från födelsedagen, men suddiga och dåliga är dom, men bättre än inget minne alls. Haha jonas som knäppte alla för jag glömde totalt bort det.
Pusss pusss!

Inga kommentarer: