29 oktober 2009

STÄÄDA

Hej bloogen, sorry att jag ej bloggat har haft fullt upp nu innan all flytt osv. Som sagt är fler som ska flytta, första bögarna ska flytta in här där vi bor, sen hon ja bor me ska flytta till ett annat stort hus och jag då som ska flytta själv till mitt kära stockholm. I alla fall så hade vi gäster nyss trevligt var det, ringde igår mitt ex för jag inte visste om han levde och det gjorde han. Bra att veta vill ju han gott. 

Sen så tänkte jag städa nu för imorgon åker jag till uppsala på en utredning jag varit på en gång, så kommer vara där från 12-6 på kvä'llen. Sen så kommer en vän till mig hoppa på tåget hem till mig så vi samåker till mig från uppsala. Skitroligt ska det bli! Så nu måste jag städa, har damsugit och tvättat alla kläder och sängkläder nu ska jag damma och torka golven och göra det fint. sen äta middag. 

Sen läre jag duscha och tvätta mitt hår. Välja lite kläder tills imorn, sedan hämta ut mina biljetter på stan med. Så fullt upp. Sorry guys men det är det jag hinner. Vet att ni saknar mig haha!

I be BACK!! lovar.


pusssss o kärlek<3<3<3

3 kommentarer:

peanutring sa...

Vart ska du flytta? Bli granne med mig :)

Kimberlyte sa...

sthlm såklart antagligen solna:D

peanutring sa...

Då blir du granne med mig. Stolt Solnabo! Forza Gnaget ;)