06 oktober 2009

SJUK


Är jag. Orkar verkligen ingenting, inte ens att prata i telefon. Alla ringer men jag bara ber dom ringa en annan dag. Och det är olikt mig, älskar att prata i telefon. Att prata överhuvudtaget. Så ja sjuk är jag har feber ont i halsen och är super förkyld och kan inte sova ibland. :(. 
Vill bara bli frisk just nu. Kommer ha en skit period nu i några månader tills jag flyttar. Det kommer förändra hela mitt liv. 
Frihet och slippa alla jag vill slippa. Vara själv när jag vill och ta dig någon när jag vill!! Så skönt. Ända jag vill nu är och gifta mig. Japp ni hörde rätt GIFTA mig, 


dela mitt allt med bara EN person. Är så trött på att ha förhållanden och dejter hit och dit. Tänker hitta en hyffsad bra man som är stabil och kommer göra mig lycklig och som jag gör lycklig med såklart.


Inte normalt att vilja gifta sig såhär tidigt men det har jag velat sen jag var 5 år. Aja nu ska ja gräva mig under mitt underbara täcke som är min bästa kompis dessa dagar.
Bjuder på en bild på min sjuuka kropp.
pussspusss

Inga kommentarer: