09 oktober 2009

FREDAG


Idag är det fredag, och jag ska bara vara hemma. 
Jag är mycket friskare precis som jag sa! MEN jag har lite slem rethosta kvar. Så det blir mycket te i helgen för att få bort det sista innan jag åker tebaka te stcohkolm. 
Ska fixa med lite biljetter nu tänkte jag sen fixa lite frukost.

Blir att åka till stockholm på söndag, sedan åker jag tillbaka på onsdag då jag ska på kurs i gävle och sedan tillbaka till bollnäs. Får se när jag kommer ner igen efter det. Försöker ta det lugnt nu när jag ändå ska flytta om 3 månader totalt. 

Och sitta på tåg 3 timmar en gång i veckan är ju typ ahh helt okej men är hellre hemma om man säger så.
Men iafall så åker jag ner och passar på att vara hos min käraste underbaraste snällaste pappa! För att hans fru och barn ska till sitt hemland i en vecka. Så han ska laga min favorit mat till mig! MUMS! Längtat efter den i 8 år!

Sedan kommer jag vara på stan en massa.  Tänkte träffa N med om han vill för det var länge sedan har saknat honom och chelsan. Sedan kanske jag hinner åka till märsta en sväng och hälsa på min söta jasmin.


Ja det var det, ska bli roligt på kursen iafall i gävle. För er som ej vet är den en make up kurs prova på. Så det blir roligt. Föresten så är det sjukt vackert med mörkhåriga kvinnor. Men fyfan vad jag saknar mitt blonda hår? Why man whyy?!

Äh mitt egnas är långt nu så när det är liite längre än te brösten så kommer jag nog göra det ljust.. Kanske inte helt blont men ljuust!. Äh vi får se:).


Nu ska jag dra mig hörs sen!
pusss

Inga kommentarer: