06 oktober 2009

Flytt till stockholm


Ja äntligen flyttar jag dit PERMANENT. Kommer inte flytta därifrån någonsin om det inte är utomlands såklart. Ska bli så härligt, att slippa alla tågresor och alla jävla resväskor hit och dit, och alla himla taxi resor. Ska försöka övnings köra med och ta körkort när jag fyller år igen.


I afall så ville jag bara skriva det. Nu är vintern här, den är mysig, men jag var inte beredd på den och känner mig nere:(. Men det kommer en bättre period efter december:). Borde igentligen vara glad för jag har det mesta jag vill, underbara vänner osv. Men vill verkligen träffa den rätta killen.

 Fattar inte vart han är??! Dejtat typ 25 killar detta år. Allt från kriminella,badboys,töntar,mammas boy,affärsmän,rika osv. Men nej ingen fastnar jag för. Men vissa typ dör för mig vilket är jobbigt då jag har svårt att säga nej för jag känner mig så elak så jag typ låtsas som att det inte är fel på dom. Vissa är typ hur fina som helst och snälla bra killar, men dom har inte det som jag faller för.
Vill att det ska bli som med mitt ex att båda blir kära samtidigt och att det är ömsesidigt.
Fattar inte hur svårt det ska vara.

 Finns ju så många killar där ute. Aja ska sluta tjata nu är ju fan kär i självaste kärleken jag haha!!
Bjuder på en till bild, och jaa jag älskar mitt utseende för det finns inget fel haha. Tur jag inte är blek iafall som man brukar bli när man e sjuk;).

Det borde alla göra, dyrka sina egna utseenden. Hmm har inte gått ut o gått på en vecka.. Måste göra det så fort jag blir frisk, hoppas inte det syns? haahha och äntligen så köpte en av killarna jag dejta ett gymkort utan att jag ens sagt det? så gullig läste mina tankar. tack tack plutten.
Puss och kram!

Inga kommentarer: