19 oktober 2009

FUCKING BACK!!

Yeasssssssssssssssss i am fucking hoome!! Haft en underbaaar vecka! Allt går bra nu som man säger. Det rullar in och på;).


Kommer att börja blogga igen men inte lika ofta eller varje dag utan när jag har TID och LUST!

Har mycket mycket att tänka på just nu dessa 3 kommande månader innan jag flyttar själv till stockholm. Mycket att planera och en massa. Va för det mesta med leila the best shit! Hahah vi garvade och hade en massa roligt som vanligt.

Sedan träffade jag några andra med men inga jag nämner här än;). Heheh man kan säga att jag träffat en underbaar söötis charmtroll.

Men i alla fall så mår jag FUCKING GREAT! Nu börjar allt bra hända och det dåliga försvinna, äntligen min tid som börjar.

Var mycket i kista,shoppade och käkade en massa sushii! Sedan vart det lite bio och hemmafest och lite annat gottigt som jag behövde;).

Jaaa nu har jag INTE tid att skriva mer, skriver inte mer än så:) hihih!


Pussss!

Inga kommentarer: