05 oktober 2009

Veckan in stockholm.


Mm skriver lite om vad jag mer gjorde förutom min födelsedag. på söndag när jag kom åkte jag till Märsta och var med jasmin. Sedan hmm minns jag inte.. Är senil typ. Jo på måndag mötte jag pappa i Solna och jag förstorade min överläpp med bara 0,5 ml endast för att den vänstra var mindre än den högra. 
Alltså för symmetrins skull och inte för att förstora. 

Ingen ser skillnad men det gör jag. Kostade 1800. Men jag är nöjd. Sedan efter det åkte jag på möte. Fick veta att jag skulle få flytta till en lägenhet i Stockholm i slutet av december och början av januari. Blev jätte glad, då jag fick ett kontrakt påskrivet hemskickat. 
Min favorit Martin som var min social handläggare slutade när jag fyllde år. Snyft kommer sakna honom, han hjälpte verkligen mig. Så snart flyttar jag 4 månader kvar max. Ska bli så skönt att slippa resa med tåg till mitt kära Stockholm. Och kunna träffa vännerna när jag vill. Härligt.

Den 14 de åker jag till Gävle på en prova på kurs inom make up kurs utbildning. Ska se om det är något jag tycker om, i så fall går jag en riktig i Stockholm i början av 2010.
Ja roligt med planer får exakt som jag velat i 4 år. Äntligen.
Har träffat någon med som jag tycker om:). Han är snäll och respektfull, dessutom  ser han väldigt bra ut. Ovanligt att hitta sådana kap. 

Men som sagt jag vill inte att något går för fort. Är som jag är tröttnar fort. O ja vi umgicks i 3 dagar så mysigt var det.. Stackarn fick slösa en massa onödiga pengar på mig, så det blir att betala tebaka hah!
Nu ska ja dra.
Puss puss!!

Inga kommentarer: