24 oktober 2009

Lugn helg


Helo bloggen, har inte bloggat så mycket för har ej haft tid. Prioriterar så mycket annat just nu. Det är full snurre, möten bokade planeringar kring hur vi ska flytta alla mina saker och vem som ska köra osv.
 Kul är det:). Har redan bett en vän bo med mig dom första månaderna. Annars kommer jag fan inte överleva haha! Är så van att alltid höra någon i köket eller vardagsrummet så!


Igår åt vi middag med tända ljus, mysigt och riktigt trevligt. Sedan kollade vi idol tråkigt. Sedan började filmen monster till svärmor. Hahah jag garvade så mycket att jag till och med spottate ut allt vatten över hela sängen! Haha vad kul man kan ha själv med en film haha!

Nu sitter jag och lägger ut en massa skor och shit som jag ska sälja. Har så mycket fint som bara ligger så synd!

Så tjejer är ni intresserade så mejla på sandramaulud@hotmail.com
Lägger ut lite bilder på det jag säljer i nästa inlägg måste iväg och träffa en person nu och sen köpa cigg!
Puss och massa kramar!!

Inga kommentarer: