12 oktober 2009

spicy cow


Heloo fellosss nu är jag hemma. Var på middag för en person fyllde år. Våg som jag med såklart;) Var supertrevligt. Men jag fick lite för mycket fika och hemma bakta bullar så nu känner ja mig som en riktigt bulle. Inte kul och åka till stockholm så. HAHA så det blir att inte äta mycket när jag åker haha!
I alla fall så drar jag i morgon vid 3 tiden. Så kommer inte blogga på en vecka IGEN. Japp så är det.
Men sen när jag kommer hem på måndag så kommer jag inte att åka någon stans förens i november alltså en månad. Då blir det gymmet varje dag!! Hoppas det iafall, blir mycket gym iafall måste rädda min rygg och snygga till mina lår och rumpa!
Nu ska jag sova så jag är pigg i morgon när jag ska packa lite och käka frulle.
Puss och kraaam sov gottt allihoppa!!<3<3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

shame u took ur self away from the other site..:( but im glad i can still see how beautiful u are on this one.. even if the pics are a little more soft here ;)

*call me daddy* :)