16 mars 2010

16 mars


Hej, sitter med ansiktsmask på för att rensa huden från skit! Så underbart, ska strax duscha och sedan bär det av på massage en timmes djupgående för musklerna som jag får gratis 2 ggr i veckan:) får lätt muskelknutar som gör ont.

Efter det blir det gymmet en timme innan dom stänger, det ska bli underbart med, känns som flera veckors sen fast de bara gått en dag utan gym haha! Blir så när man är narkoman,

saknar min jonas så himla mycket! Hoppas han kommer i helgen fan vd jag ska krama på han då!! Lägger upp en bild jag tog igår, med min nya kropp! Har en känsla att jag kommer förvandlas till en riktigt jävla fitnessbrud om några månader! haha!

Lyssnar på evenasces eller hur som stavas, så jävla grymma låtar gaaahhh!!! Ja juste har tjänar 1500 kr på att sälja lite sake rjag aldrig använder:D på tradera tack!!
ska sälja mera och tjäna ihop så jag kan fixa mina kära fina läppar! PUSSSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh my gawd!

Det är därför man kommer tillbaks till den här bloggen ;)