28 mars 2010

28 MARS 2010





Hej alla som nu läser denna blogg, kollade hur många det är och tydligen runt 50 stycken om dagen.. Hmm undra hur ni hittar till min blogg? och vilka är ni som läser den som är återkommande varje dag ?

skumt då jag inte sagt till någon att jag har blogg:) bloggar för min egen skull kul att läsa tillbaka. Men nu är det ju för gymmets skull. Då jag har mitt mål på 59 kg. I alla fall så drack jag med fredde och hans kill kompisar.. minns inte vad dom hette men söta som socker och trevligaste killarna man träffat

! Hmm undra vrf dom var singel så söta o fina dom var. Men inget för mig, jag e för kräsen ha ha ha! Min ska vara rik snygg sexig som fan och dominant.. Med andra ord en riktig man. Men sånna finns inte i sverige:D.

Men vi
drog till sport in men tyvär så hade vakten som jobbade där frågat min killpolare vem jag var på gymmet innan för han ville ha mig på fest och då fick han veta att ja e liten plutt:D så då fick ja ej komma in så det var lika bra för jag var så full så jag decka när jag kom hem.. nära på o spy men klarade mig. och i lördags igår myste jag och pappa med filmen benjamins button någonting riktigt bra men sorlig och seg!! 3 timmar lixsom, jag bakade paj gott som fan!


och så åt vi vitlökskroketter och kycklingfile riktigt gott med beas hot chili sås:). Ja det var härligt att fetta sig, men idag så blev det en kalkon macka med äggröra, sedan blir det soppa och middag och inatt/ikväll då jag kommer hungra ihjäl eftersom att jag vänt på dygnet så blir det en shejk så jag slipper gå upp nu när jag ska ner. Håller
på och städar har vikt alla mina kläder snyggt och så tvättar jag massa kläder och handdukar nu .

Älskar att städa! Mår så bra av att pyssla och städa. Ska ner strax och göra soppa sedan ska jag plocka in diskmaskinen innan alla kommer hem från
ikea. Sedan blir det 6 km powerwalk för jag hann inte gymma, så det blir till solariumet längst bort och sen tillbaka.


Börjar bli neger nu hehe:D riktigt fräsht! Härligt att jag säljer alla mina saker trodde det skulle vara svårare
men så fina skor som jag har;) aja kan babbla i timmar men nu MÅSTE jag gå snyft:( nä skoja men måste höhö:D saknar lilla M som jag ska till i helgen som kommer ska bli riktigt trevligt.


Ska laga mat dricka vin festa shoppa som fan blir det nu när jag får
13 lax;D. Sedan ska jag få ytterligare 20 tusen då blir det en massa PUMPA LÄPPARNA!! WIIIE! Men det blir en belöning när jag gått ner till mitt mål. SAKNAR MIN JONAS BÄÄSTA KOMPISEN SOM FINNS:) FINNS INGEN ROLIGARE. Det är han på bilden och resten är MOIII:D föresten CHECKA in min nya D&G KLOCKA äkta gick på 6 laxingar men det var jag värd:D älskar den. PUSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer: