24 mars 2010

GYM 24 MARS 2010



Hej, kom hem nyss! Var på gymet, solade innan i 20 min sen körde jag trppmaskin på fat burner intervall 15 min, sedan powerwalk på löpbandet i 30 min, och sedan crosstrainern i 20 min. Och sedan gick jag hem på 4 km så totalt förbrännde jag 400 kalorier super!.



Dricker min måltidsersättare twinfast nu som smakar bajskorv? jag håller på och spyr men vill man vara fin så är det bara att HALSA! :) Ska belöna mig med shopping nästa helg i stockholm sen wiie så då åker detta ner lätt! Har gått så bra på tradera och har sålt fler skor idag:).

Ni vet låten PENGAR RULLAR IN SOM DET SKA. HAHAHA! Längtar till jag ska till kungsängen till martin iafall han e så underbar!! Hans föräldrar åker bort så vi ska vara alledels ensamma och hitta på en massa kul i 4 dagar! Nu ska jag fixa lite här och krama alla bajskorvar godnatt, för imorgon drar jag och mamma och gymmar då blir det 80 min löpband!!

Då jävlar ska det förbrännas fett! Ska ha sveriges sexigaste finaste kropp denna sommar;D fuckers. PUSSSSS alla sööötaaaa Bilderna är på min nya klänning jag fick av stefan naaw:) så snäll<3<3<3 älskar att få saker.

Inga kommentarer: