23 mars 2010

BLOGG SUGAA!


Ha ha ja suger på coh blogga för jag har inte TID! All min vakna tid går åt på gymet MEN ska skärpa mig och försöka notera i bloggen för min egen skull så fort jag gymmat så jag har koll! Helt sjukt ibland är det fan varje dag7 dagar i veckan och ibland till och med dubbla pass! Sjukt.. Att gå från latast i sverige soffpotatis nr 1 till värsta gym bruttan som älskar att svettas?

DET är så jävla häärligt hörni så det finns inte! Nästan lika skönt som sex förfan! Man får adrenalin kickar lyckorus man mår bra man blir hälsosammare får bättre kondis piggare finare hy och naglar och hår! Allt blir mycket bättre. Har gått ner 15,6 kg hittils på 6 veckor. Mitt mål är att gå ner från 72 kg till 57-59.

Det är min MÅLVIKT! jag mår bäst när jag väger så, så just nu har jag bytt ut mitt kvällsmål 8 på kvällen till en måltidsersättare som bara innehåller 190 kalorier som smakar skit, den heter twinfast och är riktigt bra faktist. Så det kommer hjälpa mig att gå ner.

Jag bantar aldrig för det har jag gjort och man går bara upp det dubbla så fort man slutat. Så jag äter frukost lunch middag och kvällsmål och just det ska jag byta ut för att det jag förbränner på gymet ska ge resultat för det är ju därför jag gymmr och för att jag mår som bäst blir mig själv av gymmet!

Har iafall sålt mer skor på tradera för 1200+600 förra gången så nu har man handlat allt man behöver och inge pengar finns kvar haha bara en burk med tior i några hundra enbart för o sola en gång i veckan då jag ej använder smink känner mej fräshast då! haha sen så får jag ändå pengar snart då jag jobbat lite:) så det är bra. Nu ska jag borsta tänderna tvätta ansiktet o smörja in mej överallt sen sussa, för imorgon blir det gym mitt på ljusa
dagen härligt! Lägger upp en bild på min fina päls jag fick med. Men kommer sälja den för den var alldeles för stor synd, men ska köpa en RIKTIG päls när jag får CASCH! då blir det en kunglig stor fin svart rävpäls!!!

blir nog en solning och en prominix hem för o bränna lite extra! PUSS på alla:)
PS saknar min jonas

Inga kommentarer: