18 mars 2010

Presenter!

wii det är som julafton idag, fått en massa presenter av mina vänner i sthlm så himla gulliga! men hade hellre haft dom här! Fick en dior palette ögonsuggor riktigt fina! Sen ett gucci armband riktigt fint och ett par jeans diesel as snygga svarta me lågt skurna riktigt min stil, emn dom är i 2 mindre storlekar vilket jag medvetet sa att jag ville ha för jag ska gå ner ännu mer när jag gymmar, snacka om att jag nu är peppar och köra extra hårt eller?! haaa!! YEAS i am mothhaa fakka!
Centrera
Fick idag hem min päls som jag fick i present! Fick en fejkfusk päls för jag ville köpa en äkta när jag har råd och när jag hittat en perfekt! Jag älskar päls det är så himla kvinnlig,elegant,lyxigt och sexigt!! Riktigt fin är den märket är från soaked dom har bara fina saker! Sen har jag fått fler bud på tradera på mina skor så nu har jag 7 aktiva bud totalt- 1300 kr tillsammans kommer jag få när tiden är slut den 24 de, härligt för då kan jag spara ihop 2 lax till så kan jag fixa mina fiina efterlängtade läppar!


haha alla gör det så why not riktigt fin! Idag vart det inget gym måste vila någon dag men saknar redan gymmet:( mår dåligt när jag ej får gymma det är som kärlek till någon, som du saknar när du inte är med honom/henne. Så imorgon kl 2 blir det gym med bettan, sen tänkte jag köpa mina älsklingar alltså vätskedrivande tabletter, kan inte leva utan dom blir som en uppblåst ballong haha! Nu ska jag sätta på en film sen sova! PUSSS

Inga kommentarer: