31 mars 2010

2010 31 MARS


Helooo, nyss hemkommen, gick ända till stan för jag missade bussen vilket va bra för då slapp jag gymma då ja gick 4 km istället pluss 3 till genom hela stan och runt sporthallen och hela gärdet kära någon. sedan solade jag 20 min är fan neeeger svart nu asså... ser ut som ja varit i thailand haha!

så kom lillesyrran dit så kul o se henne haha fast vi har rummen breve varann hahah!! så vi drog o fika drack chailatte som ja bjöd henne på sen åt ja en räksallad själv så good! garavde o pratade om stjärntecken medhan som äger stället han e självklart våg som jag den charmiga sociala vackra vågen naaw hahaha!!

hade så roligt och mysigt där inne han va såå trevlig! när vi gick ut så sa min syster men sandra du är den mest utåtriktade människan jag någonsin sett eller träffat! haha jag dog av skratt.

Just det har jag problem med många stör sig på det men jag är mig sjlv:) älskar det! man mår bra av trevliga saker o trevliga pratglada människor aja sen gick vi på åhlens o alla affärer som fanns haha stanna på åhlens vid sminket i 1 timme haha för o leta rätt färg till mitt bruna ansikte. hittade tillslut en isadora. Sen köpte ja allt ja behövde.

Nu behöver jag bara köpa en plattång och en jacka sen hr jag allt haha men hann inte. Packar just nu och ska snart duscha och raka mej sså jag e så len o mjuk som en bebis när man ska sova me en fin kille;)

höhö..... Ska smörja mig me baby olja efter de e de bästa! Hmm jaa mina nike tights e de bästa ja köpt!! så snygga o sköna bäst! jaaa imorgon möter martin mig på centralen 6 då ska vi shoppa och leta i varenda affär efter en plattång och en jacka! ska bli så trevligt att träffa han, kommer nog bo hos han med då min tjejkompis bråkar o separerar med sin kille:(.

Sen kanske vi käkar middag, sen drar vi till han och har kul. I helgen har jag styrt mkt med många. Kommer bli skit trevligt och kul. Ska nog träffa mimmi med och jasmin sen en annan martin och fler om jag hinner tror inte det. ska tillbaka till bollnäs den 8 de för då ska vi på körkortskola lr ah utbildning för o få börja köra wiiie!! snart fyller ja arton och har redan körkort inte som andra fattiglappar o suckers som ej kan köra bil! HAAAA!!!!!! hörs snart pusss o hejeeee

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där azzet kan man runka till läääääääänge!