13 mars 2010

HELG

Heej alla! Lyssnar på musik och packar upp och fixar min garderob. Det är skönt och ba pyssla och skit! Snart kommer pizzan vid 6 då blire familje myyys! Fan vad jag har världens bästa familj, alla i familjen fick nya edhardy mjukisbrallor som kosta 800 styck! Så gulliga föräldrar vi har!. Varit på min powerwalk på 6 km super!

Går alltid en mil minst i veckan för att inte få dålit kondition igen vilke tman får snabbt om man inte går mycket. Till slut kan man gå hur långt som helstm, imorgon blir det gymet ska bränna som fna kommer nog ta effedrin tabletten ja fick.. dumt jag vet men vafan den är så fitt effektiv!!!!

hjärtat slår i hundra och du kan röra dig hur mycket som helst i 24 timmar sinnesjukt! sist på gymet med den pillz så brände jag över 1500 kalorier det är fan mer än vad man äter(iafall jag).

I helgen unnade jag mig prinsess tårta mums!! och lite godis och ikväll pizza. Bränner ändå bort mer än va jag stoppar i mig och så länge jag gör det kan jag äta. Ja nästa helg kommer kanske jonas till mig här ibollnäs, då ska vi gymma ihop han ska lära mig lite moovs..

vem vet kanske blir mysigt med haha vi har så fullt i att garva och fula oss så vi inte ens tänker på annat fast båda ser sjukt bra ut;) höhöh Nu måste jag gå har mycket att göra ikväll blir det nog fest!


pusssss sötisar

Inga kommentarer: