26 mars 2010

26 MARS 2010



Godmorgon sverige, ska ner och äta frukost strax, sedan bär det av till gymmet med b och m haha ska bli kul.

Tänkte antingen köra crossen 30 min och trappmaskinen 30 min. Eller så kör jag bara powerwalk på 70 min riktigt snabbt skulle vara skönt! Efter det blir det en solning och en promenad hem på 4 km hem.Nu e biljetten bokad till min lilla söta martin ska bli jätte trevligt att ses igen!

Blir att han möter mig på centralen i sthlm sen blir det shopping sedan middag på någon fin resturang och sedan bär det av till honom och så ska vi dricka vin och bara ha det trevligt och snacka en massa skit sen får vi se vad som händer. Sedan i helgen ska vi festa som fan!

" Behövs för mig som inte festat på länge.. Går riktigt bra på tradera fick 2 skor sålda till igår:d mer pengar på kontot shiiet asså:D o snart får ja mer för en auktion som e slut imorn wiie asså de känns sååå braaa när PENGARNA RULLAR IN SOM DOM SKAAAA!!!!:D:D:D And ja ääälskar mina låånga och snart vältränade ben;) grrr PUSSSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad heter du på tradera så får man se vad du säljer för par skor ? / Maya

Kimberlyte sa...

hej, jag heter sandra5789 där:) har rean sålt många skor så säljer inga just nu men kommer göra det snart igen:)