03 mars 2010

GYYYYYM!!

Ja tjena hallå där! Nu är jag hemma från erik igen som vanligt:) hehe vi gymmade det vart 65 min powerwalk för mig brände 455 kc vilket är jätte bra när man gör de varje dag då man rasar ner i vikt!Och får bästa kondisen då det ändå var 5 km. Går nästan 6 mil i veckan. Erik körde crossen som vanligt det är skönt att vi peppar varandra till våra mål! tack söta erik:).

Åkte hem till han sen och fick lite tabletter och bars! Som jag ska proppa imorgon då jag ska gymma igen ett hårt pass blir det! Är så sjukt stolt över mig själv som tränar stenhårt i 2 månader nu och rasat ner 7 kg på 3 första veckorna och sedan mer men har inte kollat än:). Blir en överasskning för mig själv sen!

Har iafall gått från stolek L till S. Stor skillnad folk känner inte ens igen mig och tycker jag försvunnit hahah! Själv tycker jag ser mer kvinnligare ut då jag har former endå på rätte platserna! Nu ska jag kolla film och städa lite sen sova för imorgon blir det tidigt.

Ja juste fikade med lillesyrran med idag GRATTTIS väärlens fiinaste vackraste lillesyster evelina älskar dig oändligt,du gör mitt liv roligare än vad någon annan någonsin har! PUSSSSSSSSSSSS!!!

Inga kommentarer: