06 mars 2010

UPDATE



Ja har inte tid o skriva mkt idag, ska sova då ja ska upp och göra en massa imorgon. Idag vakna jag sen drog vi och kolla min syn den har försämrats lite,
så jag ska kanske få nya brillor vilket jag behöver riktigt najs, blir ett par snygga denna gång!

Sen så gymmad ejag från 10:25 till 12:00 sen följde erik med mig till bussen då jag knappt sovit något var jag trött så jag drog hem sen, så har vi firat min fina lillasyster som fyllde 13 med tårta o massa onyttiga härligheter, vilket ja kan äta massor av då jag förbänner mer än det iafall varje dag.

Det var 300 kalorier på gymet idag då jag ej sovit natten innan så orkade inte min kropp mer. Men tabletterna är grymma man blir hög som på efferdrin då det innehåller lite det, dom ökar kroppstemperaturen som gör att man förbänner hela tiden i ett dygn utan att man gör något.

Sedan tar dom bort sötsuget och dom har vunnit body fitness tävling för bästa fettförbrännar piller dyra med. Så tack erik:) min kropp börjar bli för hot:D. Nää nu blir det sängen har så mycket att göra imorgon

PUSSSSSSS

Inga kommentarer: