02 mars 2010

BACK

Yeaaas nu blir ni glada vah!!;) i am back hur länge vet jag inte men det får vi se:). Jaa har så mycket att berätta men jag väljer att inte berätta allting, utan jag kommer börja blogga igen för min egna skull, då jag gymmar nästan varje dag minst 5 ggr veckan.

Så är det bra att kunna kolla tillbaka vad och när man tränat. Jag har i alla fall inte flyttat fast jag fick erbjudandet till slut, då jag fick ett ännu bättre erbjudande om ett gratis körkort på 17 tusingar så valde jag det istället, vilket jag kommer ta hos min familj i bollnäs så jag kommer bo kvar där.

Nu är det mycket roligare med när jag träffat söta snälla underbara erik på gymet i bollnäs:) så nu har man en mys och träningskompis härligt!

Ja 6 månader återstår det här och jag blir mer vältränad än någonsin;D beach 10 is MINE detta år:) sorry! Japp har gymmat idag men gick inte så bra då jag inte orka, sen kolla jag och erik på film, eller ja i alla fall han prata mest hahah! så söt. Men nu ska jag borsta gaddingarna och sedan sova för imorgon är en ännu underbar dag!

pusss sötisar.

Inga kommentarer: