30 mars 2010

2010 30 MARS


YEAAH YEAHH e så trött så jag snart svimmar!! Fick massage en timme idag, sen köpte jag ett par nike leggings sport på inter sport som jag kan träna i! Riktigt snygga o bekväma. Och endast 350 kr billigt:).

Sedan Kollade vi efter en dtor för 6000 och hittade en som vi ska köpa när dom får in den dom hade den ej p lager. Så wiie en ny bärbar riktigt najs asus någonting heter den bra gig o minne på den bättre får man inte! Precis vad jag behöver.

Mina föräldrar är nog dom bästa får allt av dom det bästa är kärleken och humorn haha! Bästa familjen. En vanlig dag kan se ut att lillesyrran sitter o skiter på toan o ja ba stormar in o damsygar o sjunger samtidigt o sen sjunger syrran med och smsar samtidigt på toan! HA HA HA tänk om någon såg oss...

like one os us said, knäppskalle gatan välkommen! ha!! Aja gymmade vart 30 min crossen vart helt död efter. Imorgon ska jag och en annan lillesyrra irma dra på stan och köpa lite saker inför min resa på torsdag.


lir en ny foundation för jag e för brun för min andra blir vit av den:S. Sen blir det solpuder nagealck och en ny plattång och en neutrogena mask. Dör utan det där haha. Puss och godnatt

Inga kommentarer: