11 augusti 2009

Alla har olika smak



















so what? Inget man kan rå för om man tänder på tjocka,smala,långa,korta,svenska,utländska,mörka,ljusa,mulatter,blondiner eller brunetter.
När jag var yngre ville alla pojkvänner jag hade att jag skulle bli smal.Alltså väga 40 kg och ha storlek xs.

Vilket aldrig tog åt mig då jag inte tänder på samma saker på tjejer som dom gjorde.
Så jag sket i det eftersom att dom inte var alla killar i hela sverige,så ju äldre jag blivit ju mer killar avgudar min kurviga kropp.Alltså riktiga män som inte smala små pojkar som e 16 17 år gamla.Har en typisk kvinnlig kropp,långa ben,lite mage,stora normala bröst,fyllig rund rumpa osv.Och detta är jag stolt över det borde ni andra med vara vad ni än har för kropp, så kommer alltid någon att älska,hata, eller avguda din kropp.


Till saken, jag själv tänder och tycker om riktiga kvinnor med former eller med vackert ansikte.
Huvudsaken är att personen ska se proportionerlig ut hur det än stavas!! Något som jag älskar mest på en kvinna är,mörkt hår,vackert ansikte,fin hy,vackra drag,ovanligt men fint ansikte,formiga kroppar och då menar jag inte tjockisar som e mulliga och tycker dom har kurvor, utan menar att man e normal inte mullig alltså, men har stor byst och rumpa och markerad midja osv. Det är äkta kurvor som sitter på rätt ställen.Tex en fet mage med för mkt fett är inte kurvor för mig. Kanske för andra.

Här kommer bilder på några som jag tycker har egenskaper ytligt som en kvinna ska ha.
Som sofia vergara väldigt lik mig,fyllig rund rumpa,fylliga bröst innan hon skaffade silikon, och ett vackert ansikte med fin hy,vacker unik ögonform och mörkt hår.
Som megan fox gudomligt vackra ansiktsdrag som jag inte sett på många kvinnor i sverige.Vackra ögon,läppar. Och sjukt fin utstrålning.


Och sist men inte MINST Angelina Jolie.Helt klart den kvinna med mest unikast utseende hela hon. Som man säger vacker är något som bara ÄR och inte går förklara varför det är det.Som något antikt eller en tavla eller egyptiska saker på museum osv. Som bara är vackra, Punkt slut.
Så kan ni sitta på min blogg och njuta av vackra skapelser.
Jag själv mår sjukt bra när jag kollar på vackra saker som vackra människor som har något unikt. Eller att gå på museum.Man blir glad av att se vackra saker och mår  bra av det enligt forskare.
Så NJUT vetja!!
Godnatt och såklart
KÄRLEK

1 kommentar:

Unknown sa...

Rolig blogg, intressanta inlägg! =)
Du får gärna ta dig en titt i min om du vill!

http://bloggovic.se