19 augusti 2009

Mensmonster!


Äntligen kom min mens!! Haha jag har läängtat och längtat som fan då det tagit så lång tid. Man började ju få sina tankar.
Äntligen kan jag börjar med mina piller med.Men shit vad jag har ont i magen och allt!Om det är någon människa på denna planet som vet exakt när mensen ska komma bara 2-4dagar innan så är det jag! 

snacka om att känna sin kropp bra!? läskigt ju. Vaknade nu i alla fall har ångest,men får inte träffa läkare förens nästa måndag då kan jag få starkare tabletter så att jag kan somna och vända på dygnet.

 Fick starka sist men jag vart bara lullig som om jag vore full på dom och hade druckit en sjukt massa cider!! Men jag somnade då aldrig av dom.Igår kollade jag på film på datan hela natten och morgonen. Inte klokt fastnade i filmerna som om jag var med i dom. Rätt kul.
Men shit vad jag slockna när jag väl stängde av laptopen och skulle sova. Det händer då aldrig.Nä nu MÅSTE jag ner och steka ägg och koka gröt och ta tio ibumetium innan jag döör! skriver senare pusspusss

KÄRLEK

Inga kommentarer: