04 augusti 2009

Min soulmate min allt!<3<3






                                                  Min fågel roger! Min bajskorv min allt! Det är hans fina smeknamn jag döpt han med.. Han kallar mig kissstrålen, vår dåliga humor dåra.. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dig! Min bästaste vän min bill ooch jag din bull! Kom hem nu nu nuu!



Ska strax gå och lägga mig, kan inte sluta tänka på min bästa vän roger, vi hade jämt jätte kul fast vi inte gjorde ett skit garva jämt,brottades,slogs på skoj dåra. Vi hade alltid kul vart vi än var! Så kul man inte har med andra..


Du är speciell för mig roger det kommer du alltid att vara!

Roger åkte in för två veckor sedan ungefär och kommer hem i december! Vi som skulle till thailand på min födelse dag snyft:(..

Aja nu ska jag strax gå och lägga mig och kolla tv i några timmar tills man kanske blir trött?

Godnatt alla vi ses imorgon!


Puss o kram!/Sandra


Inga kommentarer: