24 augusti 2009

Förlåt!


För att jag varit dåligt att uppdatera, men kom nyligen hem och är helt slut.Min dag såg ut såhär:Blev väckt halv tio,sedan åt vi frukost och jag skulle ha lös kokta ägg men det vart dom inte. Sedan så packa vi alls saker och drog till badet. Och när vi stod där så fanns det inte något vatten i. Så då boka vi en sol tid 0ch relax avdelningen, vi basta, och bubbla i en timme. Sjukt skönt var det, och roligt. 
Haha jag satt och kasta vindruvor på M vilket va skit kul haha. Sen duscha vi av oss och hoppa i solariumet och jag höll på att spy. Vet ej vad det är med mig mrn mått illa och svimmat ett antal gånger denna vecka av min ryggsmärta i axlarna och nacken. Så på onsdag får jag massage tid i en timme. Lyx lyx lyx.
 Enda fördelen med att ha lvu är att dom betalar nästan allting åt mig. Blir väl att ha en suggardaddy när jag blir 18 hahahah!!! Efter vi solat och bubblat och allt så åt vi världens godaste sallad med ost och skinka. Sedan drog vi till dollar och åhlens och shoppa smink och spel på rea.
 Jag köpte en massa kanebo smink på rea dp det var för billigt. Hinner inte skriva mer nu för snart kommer en vän då ska vi bubbla IGEN. Haha. Ja jag ÄLSKAR allt som har med mys att göra. Vilket inte bara är sex. Utan umgås,mys,dricka vin med tända ljus och middag,spels spel,kolla film,ligga i bubblet en timme. Mm och mycket mer. Me like. Och det här är bästa stället och göra det på. Skriver lite senare om lite fler saker. Hoppas det är bra med alla! PUSSS
KÄRLEK<3<3<3

Inga kommentarer: