09 augusti 2009

MUSIK ÄR LIVET.

Hej på er alla! Vet att ni saknat mig men inte haft tid att blogga, då jag varit upptagen med annat som jag har på gång!Det är dock hemligt! Ska bli så jäkla kul bara att se vem människan är!! Så i veckan någon gång bär det av till skåne! Kul! Jag ska lägga mig och sova, för att imorgon har jag mycket att göra. Ska upp tidigt och dra iväg till marknaden kolla runt lite om man hittar något bra.Sedan sola lite solarium då det är min enda stund av riktig TOTAL avkoppling på hela dagen, jag menar du blir brun,fräsh,snygg,sexig,het,vacker du slipper ha smink och det känns som att du ligger på en strand i turkiet!! För mig gör känns det så i alla fall!

Nu tänkte jag lägga upp en massa musik som jag älskar och blir glad av.Hardstylen är först och främst skönast för mig, det tilltalar mina sinnen!! Musik är då LIVET, jag menar du blir glad,känner hundratals olika härliga känslor på samma gång! Och du kan skaka loss och drömma dig bort! Me like:).
















































































Bara lyssna och NJUT! Jag lyssnar inte på någon speciell kategori musik utan det är känslan som RÄKNAS om man kan känna in i musik som jag.Blir så mycket videos så fortsätter i ett nytt inlägg!


KÄRLEK

Inga kommentarer: