21 augusti 2009

TILL ALLA bloggläsare.LÄS!Och försök förstå.


Ha klart för er att jag skriver hur jag vill,när jag vill,vad jag vill,hur mycket jag vill vad ni än tycker! Gillar ni inte min blogg eller mig så va snälla och försvinn. Jag är en person som man antingen tycker om väldigt mycket,eller så stör man sig på mig för att jag vågar vara mig själv och är tydlig med det! Alltså jag har STARK magnetism och personlighet.

 Vilket jag är stolt över,det är inte många som vågar eller vill vara det. Men jag föddes så och anledningen till att jag skriver det är för att ni ska förstå varför jag har en blogg och varför jag skriver. Jag vill att folk som gillar mig eller min blogg,eller det jag skriver om ska tycka det är kul eller få någonting ut av att läsa min blogg,precis som jag får ut av att skriva. Tycker det är kul och givande.

 Men säger nu på en gång en gång för alla, att jag vill inte höra klagomål på hur jag stavar eller att jag svär eller att jag är sjuk som skriver konstiga saker.Ni får tycka vad ni vill jag respeckterar det faktist, men är man frisk i huvudet så läser man inte någons blogg om man inte gillar den på något sätt.

 Då har man problem med sig själv,och jag har ett eget liv att sköta så har inte tid att svara på era dumma komentarer om vad ni tycker att jag gör fel. Så därför skriver jag det HÄR och NU. Och är det endå folk som inte förstår detta så kommer jag ignorera det. Som sagt ingen föddes till jorden för att behaga någon annan eller för att vara som någon annan. Vi fick ett liv av en anledning och det, att skapa vårat EGET liv.

 Och en sak som många inte vet,är att jag är medveten om mina humörsvängningar och att jag skriver väldigt osammanhängande det är inte med flit. Jag är en impulsiv person så ni som läser förstår det. Jag tycker det är kul med folk som är så tycker dom är väldigt spännande. Just därför är min blogg annorlunda.

 Ja jag gillar mig själv och kan verka egen kär. Ser inget fel med det. Tycker det där i mot är synd om dom som inte älskar sig själv eller som dagligen inte tänker med samvetet att tänka "gud vad jag är en fin människa både på insidan och utsidan". Det är alla värda tycker jag.
I alla fall så var tanken med denna blogg mest att jag skulle skriva om mitt liv som lvuad (lagen om vården av unga) Men ber om ursäkt att det inte blivit så,då jag inte haft lust att skriva om det. Men det kommer vell en dag.

Tack för alla som respekterar det jag skrivit och hoppas ni är MÅNGA där ute som är som mig. Och tack tjejer där ute för alla era fina mejl om att ni känner igen er i mig och att jag är en bra förebild. Det värmer alltid att höra. Så jag välkomnar alla till min blogg och hoppas ni får någonting ut av det.
Lär er att ta allt med en nypa salt med vissa grejer som jag skriver.
KÄRLEK till alla.<3

Inga kommentarer: