05 augusti 2009

TRÖTT


Vaknade 16 idag inte klokt.. som vanligt snackade jag i telefon med min vackra erwin!
Stackaren var inte så glad:(..
Men men nu sitter jag här och har precis skaffat porrigt.se herreguud typ 60 komentarer på en dag och 100 mejl! helt sjukt.. har ju då hot-zone och där är det inte lika mycket fart så föredrar faktist porrigt. Roligare människor men dock många äckel med!!
Idag ska jag försöka göra detta:

1:Städa,damsuga,vika kläder,byta säng kläder och tvätta 5 tvättar!
2:Åka på massage vid 19 tiden, sedan sola 40 min efteråt.
3:Laga min efterlängtade chili con carne mumms!
Ja detta är ju väldigt mycket att göra jämfört med att jag annars ligger i sängen, sån latmajja som jag e hihihi..


Skulle faktist behöva en pojkvän som är naprapat för alla mina knutar jag har i ryggen och som är PT så han kan jaga ut mig med kastruller 6 på morgonen! NÅGON?! Lovar och ge massage tillbaka;D hehe..


Ja det skulle vara härligt det!
Så osjälvständig som jag e ibland..
Aja nu ska jag gå ner och sätta på en tvätt!
Skriver lite senare

Byee!

Inga kommentarer: