16 augusti 2009

Söndags MYS

Ligger i sängen som vanligt. I love my bed.Stor och skön precis så det ska vara! Fuck alla med 120 sängar haha! Man ramlar ju av dom hela tiden.Så som jag slåss och hoppar i sömnem så passar min 160 säng bättre. Vaknade sent idag igen ovanligt va?! Nä tur att man ska få propavan snart så jag kan ställa om dygnet och komma upp 8 på morgonen och traska mig ut på promenad så jag får igång träningen igen! Nu sover man till 4 och är seg till midnatt då jävlar slår det slint i skallen så är man som en duracell kanin.Brukar gå ut med zera våran puderl på nätterna men hon bara springer så man kommer hem helt svettig efter. Lika bra det slipper jag bli tjock o fet Nej tack.Idag ska jag promenera 1 timme,sedan kanske sola om jag orkar.Hoppas att det går någon bra film ikväll så jag kan myysa ner mig.Film är det mysigaste jag vet! Eller förutom att bubbla med champagne i handen ooch en hun i bubblet i en lyx svit. Efter det så är film mysigt!!Nä ska sluta drömma om lyx nu.Kommer ändå vara miljonär efter 30 åldern.Annars gifter jag mig rik, haha.Kan inte sluta lyssna på min hardstyle är avis på alla som ska på monday bar kryssen snart. Men får åka på lucia med pappa och polarna istället mycket roligare som förra året. HHAHAH min pappa va så skön då. Älskar dig pappa fast vi nästan aldrig ses<3.

Hörs senare


KÄRLEK

Inga kommentarer: