11 augusti 2009

Saknar

Ett svin. Kul va? Nä inte precis men det går över sen ingen fara. Alla killar man dejtar visar sig antingen vara riktiga svin eller så faller man inte helt enkelt eller så har man inte personkemi. Aja ville bara skriva av mig. Tänker inte ens slösa min värdefulla tid på ett svin som inte ens kan ställa upp en en grej han lovat. Lova är ett stort ord för mig. Så nu vet alla det.Tur man har sina vänner som alltid håller saker utan att ens behöva LOVA.Det är äkta det. Så du din falska pussy skaffa ett liv istället för att lura andra. Och sluta klaga över att du blir yttnytjad för dina pengar när du själv ger bort saker dumma blåsta jävla ÅSNA!
Så kul att folk kan va höga som himlen och sedan två veckor efter,under marken. Helt sjukt igentligen. Aja tänker inte låta det göra mig lessen eller något,en kille ska förtjäna mig och jag honom.



KÄRLEK till er äkta dårå.

Inga kommentarer: