11 augusti 2009

Vilken hääärlig dag!

Jag har haft idag! Helt underbar med två personer säger inte vilka.Vi klev upp käkade frukost,garvade ihjäl oss som vanligt.Sedan bar det av till stan,där vi shoppade massor och åt massa god kina mat! Jävlar vad kul vi hade där E och jag rapade som fan bland alla, och det gör jag jämt på resturanger här i bollnäs när jag dessutom är med E! hahahah vi har alltid så sjukt kul vad vi än gör, alltid någon som garvar eller cpar sig! Hahah underbart kul och härligt. Tänk om alla människor skulle vara så skulle jag gå runt och LE hela dagarna och få träningsvärk i käkarna!

Eftersom att jag inte fått pengar som jag behövde jätte mycket, fick jag låna av Mr gay. Han e typ bög, eller jag tror det. Hur snällt som helst behövdes verkligen! Köpte nödvängiaste grejerna, men en del grejer kvar som jag dör utan. Fick ett par skor av Mr gay med! Wie tack så mycket behövdes som fan tusen tack och tusen pussar till dig! Jätte fina med som jag!;). Kom hem alldeles nyss proppmätt och glad och på världens bästa humör.Är dock besviken som bara den på en person, som jag aldrig aldriig trodde var falsk. Människan e vuxen och gör saker som inte ens 12 åringar skulle göra Så sjukt så det är sinnesjukt beteende. Visst jag kan hota folk när jag blir arg som bara den när jag missförstår personer, vilket inte är okej! Men jag ber om förlåtelse och försöker göra allt för att ändra mig. 

Men folk som skiter i att be om förlåtelse och ställa allt till rätta är falska och kommer alltid vara det. Aja skitsamma dom säger ju det förlorar du en kille står det tusen åter på kö.Och skoja inte har miljoner på kö. Men synd för jag började få känslor för honom.Aja han e då inte värd mig när han inte ens bryr sig när han gjort en så sjuk grej. Och låtsas som ingenting. Fy fan nej falskhet bort.I morgon ska vi grilla jag,moster,mamma,mormor,tilda kommer från skåne sen kommer mr gay och hans anabola vän som har värre temperament än mig. Vi två i en diskussion är lika med eld och bensin.Skit trevlig är han men en riktig player. Men han ser ut som en playboy modell alltså han ser för bra ut, och det som gör han så sliskig han tror han kan röra allt och alla. Nopp så är det inte när man är med mig! Hahah rädd han vart men sen hade han respekt för mig och tyckte det var kul att det existerade tjejer med skinn på näsan. Kul att höra ! Så längtar tills i morgon en ännu en underbarare dag!! Ligger nu i sängen är helt slut efter allt shoppande och gående och skrattande.Ska vila och lyssna på min dönande hardstyle<3.sedan>

HAHAHAHH!Peace to you to.

Inga kommentarer: