07 augusti 2009

En ny dag!

Och jag e så himla  lättad över att så många mejlat mig om hur lenita är och fungerar! Känns skönt att det finns fler än mig som upplevt denna psykiskt sjuka tjej. I alla fall så är jag ledsen lenita om det inlägget innan medfört att nu väldigt många som inte vetat det du gjort mot mig och misshandlat mig nu vill MISSHANDLA dig med stora bokstäver. Inte mitt fel och jag tänker INTE tycka synd om dig denna gång det kan jag garantera dig. För du har fått alldeles för många chanser. En människa som du som har psykiska problem bara förstör för andra och får andra att lida för att du ska må bra själv. Men glöm det denna gång, för nu när alla vet är jag så glad att jag skrev inlägget igår. Så glad att jag sa sanningen utan att känna mig taskig för det är så synd om dig.

Tycka synd om dig har jag gjort nog, och du kommer se och märka och höra själv vilka reaktioner du får av alla människor där ute. Om du ens träffar på dom. Då det enda stället du festar på är hos N. Just för att du inte har fler vänner. Att jag reagera som jag gjorde tyckte folk inte var så himla konstigt, då dom hade reagerat tusen ggr mer, fast irl och INTE på en blogg eller internet.
Som jag sa du har redan fått vad du förtjäna för det du gjort bara genom att alla vet sanningen nu. Så nog om psykiskt avundsjuka idioter.


Vaknade mycket tidigare idag än alla andra dagar. Blir ingen stockholm idag då det blivit lite strul med pengar. Jag ska sola på balkongen och njuta av denna dag. Städa lite senare och sedan dra iväg en sväng och träffa lite folk!
Hoppas det med banken löser sig i alla fall.Jag kanske åker till stockholm på söndag tror jag. Då jag orkar mer, och saknar N otroligt mycket fast vi är i en jobbig situation. Men men saknar han varje dag och lill vovvsan..


PÅ med bikinin nu och ut på balkongen och skaka rumpa! Nä men sola rumpa i alla fall. Jag och min dåliga humor.
Har inte fått min kamera än men snart! Då kan jag börja fota allt jag gör kanske det blir mer intressant!

Hoppas alla får en fin dag idag!!


KÄRLEK

Inga kommentarer: