25 augusti 2009

Avundsjuka äldre tjejer.



Hahha kan bara INTE sluta garva åt vissa tjejer som hatar mig som då är avundsjuka på mig som sedan sitter och härmar mig med mina inlägg so  jag skriver i bloggen. Nämner dock inga namn då jag känner mig taskig och omogen.
 MEN sjukt roligt är det att sitta här med ett leende på läpparna och se hur dom härmar mig dag efter dag och skriver om sådant jag skriver om vilket dom inte gjort innan, så klart och TYDLIGT att dom är avundsjuka och egentligen inte hatar mig. HAHA så sjukt mobbade. Hade jag själv varit avundsjuk hade jag bara varit snäll mot personen och talat om det. Men sådan är jag alla kan inte vara lika bra som jag så klart;D. Sämsta fantasi "personerna" har
och tråkigt liv som måste härma mig.
 Härm apa haha. Sådant gjorde man som 10 år gammal inte jag då men alla andra barn. Man börjar ju undra när vissa tjejer som bara super varje dag som höjdpunkt i sitt liv ska växa upp och skaffa lite vett i huvudet.
 I alla fall så skrev jag detta för jag blir så glad när det visar sig hur vissa är avundsjuka för det är den STÖRSTA komplimangen! wiie så glad är man. Ligger i min säng och njuter av mina lilla Akon och Guetta fortfarande haha! Ja helt otroligt sönder spelad den låten. Yeah sexy bitch;) Thats me helt och håller. Tjejen med skinn på näsan då jag inte är svensk såklart och som sedan är just det SEXIG;). 
Det ska man vara stolt över för den enda tjej vännen jag någonsin haft som varit SEXIG är Jasmin. Alla andra har sett ut som barn i kroppen eller ansiktet, eller haft konstiga missbildade kroppar.  Nu ska jag spela spel med P det blir black och halo. Skriver senare. PUSS
KÄRLEK!

Inga kommentarer: