26 augusti 2009

Fullt upp!


Har jag haft hela dagen!! Förlåt så himla mycket för att jag inte skrivit någonting alls idag!! Sorry sorry sorry! Ni som älskar min blogg hoppas ingen dog. Har haft det sjukt underbart på senaste tiden här uppe i bollnäs.
 Träffat mycket nytt folk och knytit nya bra kontakter och vänner. Lovar att uppdatera mer och oftare om vad jag gör osv! Tyckte det inte var viktit innan men nu tycker jag 200 läsare om dagen är några i alla fall. Så denna blogg kommer bli grymmare med tiden hehe;)


Bara haft det lyxigt och härligt i någon vecka snart. Har varit sjukt glad som vanligt hela dagarna och fått mycket gjort. Känns så härligt. Vaknade idag vid 1 tiden på dagen, sedan så åt jag frulle och duschade. Sedan bar det av till massage en timme så sjukt skönt och avslappnande. Luktade jenka tugummi hela jag efter gott! Och M solade och bastade är lite avis, men ska sola på fredag en rejäl 40 minutare blir det då. Sedan drog vi till stan och fixade med lite ärenden. 


När vi kom hem gjorde vi sallad och jag pratade lite med min bobbisshka i telefon. Riktigt längesedan men skönt att höra att det är bra med han. Saknar ju min björn. Hade möte med i dag angående mina pengar gick precis som jag ville. Jätte kul så massa höst kläder blir det börjar ju bli riktigt kallt men mysigt ute.

 Sedan så kommer min mobil senast på måndag jippi jippi kan jag börja fota till bloggen då blir ni allt lyckliga era jävlar;D 
Näre bara skojja mina fispruppar! Så himla kul att jag skaffade bloggen, trodde aldrig jag skulle ha läsare men får minst ett mejl i veckan om hur bra min blogg är för den är lite vimsig och annorlunda! Kul! Ska göra lite manikyr på naglarna nu.

 Skriver lite senare. See you later aligator! HAHA. Rolig jag är höhö PUSSSS O KRÄÄM

En bild på mig när jag var blond och het;) Men nu är jag exotisk och het;)

KÄRLEK<3<3<3

Inga kommentarer: