18 augusti 2009

Ny dag

Har precis haft möte,gick inte som jag ville.Men jag ska prata med han som bestämmer bossen M så kommer allt lösa sig då han vet bäst ska ringa han imorgon.Nu ligger jag i sängen och ska snart ner och laga mat sedan gå ut min runda.Börjar bli bra på det äntligen.Hahaha fick en anonym komentar av en tjej som tyckte min blogg var meningslös och att jag har dyselexi? eller hur det stavas.

Hmm nej tyvär tjejen jag har inte det,men ja jag stavar dåligt pgd av att jag inte gick skolan inte så konstigt då. Sedan så försöker jag inte ens stava rätt här heller för tycker inte att någon gör det.Hahah kan inte sluta garva åt hur mobbad du måste vara som ens tar dig tid att skriva en sådan komentar till mig?

 Det är som alla som trakkar kissie haha varje dag sitter dom och ägnar sin tid åt att störa sig på henne, och det betyder inget annat än att att man är mobbad och avundsjuk och inte har något att göra på dagarna.Så jag tar det som en komplimang;) Och ett bra tips från mig läs inte min blogg då? Bara jag som får fler och fler läsare;) hihihi...

Puss på er alla skriver lite senare är jätte hungrig nu!!

KÄRLEK

Inga kommentarer: