05 augusti 2009

Hmm



Har inte orkat uppdatera om vad jag klickade hem.. får bli i morgon (senare idag) som jag säger vad jag köpt!
I alla fall så har jag fått många mejl där många skriver att dom tycker min blogg är intressant, det är ju kul, sedan är det någon som klagat på att jag stavar fel och skriver osammanhängande och mycket känslomässigt. Och JA jag är både känslomässig impulsiv och väldigt osammanhängande av mig.. 
Men som en person skrev så ska man nog känna mig för att kunna förstå vad jag menar med vissa saker..
Men ni får helt enkelt lära känna mig genom bloggen!
Nu ska jag slå mig själv med stekpannan och försöka somna kl är faktiskt 7 på morgonen, inte klokt!
Bjuder på lite bilder som jag har nu när jag inte har kamera och ta nya..
Godnatt och godmorgon på alla!!
PUSS!

Inga kommentarer: