06 augusti 2009

Gissa vad!?

Jag vaknade nyss och fick panik, då jag trodde jag drömt att en massa folk har väckt mig. Och ja det har dom, men dom är och handlar såklart. Detta är inte klokt asså! Jag har bestämt mig för att ringa till en läkare och få propavan utskrivet. Dom blir man verkligen grorry av och så somnar jag i tid!

Får skit ont i ryggen  och hela kroppen när jag sover för länge. Lixsom ibland blir det 20 tim.
Inte normalt precis nej nej.

Nu sitter jag i köket med ett glas oboy och kollar en massa mejl från alla möjliga människor.
Väntar på att min fina N ska höra av sig om hur det går på banken. Kan inte åka till stockholm om det blivit strul suck!
Ska ta och duscha en snabbis och sedan ringa lite samtal.Sedan skriva klart brevet till min fina fågel roger som jag saknar så mycket att jag somnat gråtandes ett par gånger, känt mig sjukt ensam. Fast det är jag inte så många fina guldvärda människor jag har som stöttar mig.Fan att just han ska sitta inne som jag behöver som mest!

Hoppas allt är bra med er alla och att ni i alla fall kan sova?!


PUSS!

Inga kommentarer: