22 augusti 2009

BITCH

Och jag ska göra som alla andra bloggare som kissie och fler och bara tipsa om denna SKÖNA låt!. 

Typ redan dansat sönder den här hemma jag o polarna. Sen lite fler låtar med the knife som jag älskade när jag var liten,och fortfarande gör. Dom är lite annorlunda i musiken men sköna låtar och texten betyder rätt mycket sådant gillar jag. Nu ska jag ner igen och hoppa i bubblet med några som kommit och hälsat på, bla min bästa vän Stefan och Jocke. 

Blir bubbel och champagne haha! Sedan ska vi kolla film och spela poker. Hm jag mins inte ens hur man gör, pinsamt?! Nej då dom är van. Nu ska jag springa håller på och fryser ihjäl i bikinin här annars. Hörs i morgon då ska jag upp tidigt, fast jag bara sagt det men denna gång ska jag det, för då kommer stefan in med kastruller och kräft saft i sängen då är det bara att hoppa upp. Usch. Men det blir kul med stort grillparty i morgon wie!!

KÄRLEK






Inga kommentarer: