21 augusti 2009

Powerwalk

Fan vad skönt det var att gå i snabb takt med en bra vän:).Kladdkaka fick man med tack! Hhaha smart att gå ut och bränna fett sen äta mer fett haha!! TYpiskt mig. Ska kolla på film snart men i morgon blir det mera inlägg! Så håll utkik. Dessutom så ska jag upp tidigt. och dra till dollar och handla gotta till helgen.

 Sedan Handla in lite nödvändiga saker. Sedan blir det mys med familjen,och på lördag blir det grill party igen wiie! Ska dock inte dricka. Sen på söndag blir det kräftskiva haha fast det blir bara jag och robin som ska äta kräftor alla andra vågar inte, töntar haha! Nu ska jag kolla film och äta min kladdkaka mmmmm va gott!! Tjockis? Nja inte precis jag gåår ut och går för att förtjäna gotta bra tips det;). Höres i morgon om jag inte orkar skriva i kväll får se. pusspuss

KÄRLEK

Inga kommentarer: