31 augusti 2009

My boys will be BOYS



Hej alla glada goda mumsiga söta små och stora sexia kex! Nu är jag hemma, varit det en stund och hållt på att somna. Är helt slut efter hela dagen i söderhamn på hotellet, och sedan på stan i både söderhamn och bollnäs. Kul hade vi som vanligt. Och mötet gick super bra som allt annat gör i mitt liv! ÄNTLIGEN längtat som en took dåre efter detta! Och nu är tiden inne och rätt. Får recepten skickade hem till mig om någon dag. Skulle få pröva någon ny sömn tablett som tydligen skulle vara en av dom bäst. Sedan lite andra tabletter good! Min mobil kommer tydligen komma någon gång i slutet av veckan om jag nu ska ha just den.

 Har inte bestämt mig än då jag är våg! Kan aldrig välja! Men när jag väl valt är valet bäst;). Så återkommer om vilken mobil jag ska ha senare i natt.
 Föresten så skrev jag aldrig igår kväll, Jonathan och fredde kom hit som sagt, och höll på att skrämma ihjäl mig utanför dörren. Haha! Vi hade SKIT kul alltså! 
Roligt med folk som är äldre och endå har barnasinnet kvar!! Vi satte oss i bilen vid 12 tiden, drog till kilafors där vi hälsade på ett gammal mental sjukhus. 
FYFAN vad vi inte var välkomna där. Kände det direkt bara knöt sig i magen och man kände hat. Det var galler överallt och en massa snuskigt. Jag och fredde stog utanför och skaka som idioter!

 Och jonathan gick in själv sjukt modigt av han, då alla freddes kompisar som varit dit tidigare alltid hört stegrande fot ljud. Aja men vi drog därifrån till slut. Sedan så åkte vi runt i bollnäs och till statiol och snacka en massa skit och sedan till en parkering och fredde höll på och hoppa på bilen där. Bara tidsfördriftning som vi höll på med, tro mig mycket roligare än att sitta hemma! Sen åt vi glass. Sen drog vi till skogen och sprängde cola flaskor. JÄVLAR vad det small!! 

Fredde och jonte har det inspelat får se om jag kan fixa videon sen så får ni höra vilken jävla smäll!!

 PLUSS mig som skriker som faan i bakgrunden som att någon blir skjuten! SKIT KUL. Sedan drog vi hem till mig och kollade på boat trip rolig film. Sen åkte dom hem och jag gick och slockna på direkten! Fyfan hade 14 missade samtal n är jag vaknade, och 7 sms.
 Vill inte nämna vem här i bloggen men man kan säga att han verkligen tycker jag är fin. Aja ingen jag är intresserad av, då jag tror jag börjar bli få fjärilar i magen av en annan mr..
Men nu får det räcka har massor att göra nu. Skriver senare! PUSSPUSSS
KÄRLEK!

Ps  bild på filmen som jag kollade på idag min favorit alltid varit med bästa skådisarna. Sedan har jag solat. Ja jag är beroende. KÄRLEK IGEN!<3<3<3

Inga kommentarer: