18 augusti 2009

HAHAH MONGOLID<3

Humor.. haha min humor är sjuk som fan. Och det är inte många som har samma. Hahahahaha.Min  humor är mycket bajskorv,kisskorv,cp,skadad och efterbliven osv.Man tror inte att jag är tjejen som är som en kille ibland.

Men innan min bästa vän roger åkte in så gjorde vi i stort sätt inget annat än och spelade cp skadade.Kan ej rå för vår dåliga humor haha.Vi satt på pendeln och i stan o spelade cp och den andra filmade folks reaktioner.Det är inget jag gör med vem som helst eller varje dag som sagt han är min soulmate mig själv fast kille.Men å andra sidan så har jag sjukt många sidor.Kan dra ut på stureplan och sitta V.I.P någon timme med J och verka vara en normal brud som är som alla andra "stela robot barbies"

 Men efter några timmar så står jag på bordet eller garvar högt som fan eller säger saker ingen brud skulle säga just för att dom vill sitta o leka fin eller inte våga vara sig själva,eller ens visa vilka dom är eller framför sina åsikter tex. För det är ju det tjejer gör hahah! Roligt att killarna uppskattar det, att en tjej med skinn på näsan öppnar truten o inte bara sitter på ett visst sätt eller pratar på ett visst sätt för man ser ut som en barbie. Påstår inte att ALLA tjejer är så men dom flesta. Jag älskar tjejer som har stark personlighet! Som sticker ut sådana dras jag till,överhuvudtaget inte bara tjejer utan killar med. Tex Carolina Gynning eller Olinda Borgren dom påminner sjukt mycket om mig i mitt sätt att tänka,vara och bete mig.Vet att många hatar dom här tjejerna,men det skiter jag fullständigt i.Vi lever i sverige och det är ett fritt land klarar vissa inte det kan dom flytta! haha.

Nä du en robot barbie är inte jag fast jag kan se ut som en och verka som en.
Och 80 talet med pontiak HAHHAHHAHAHAHA

 det är mitt internskämt med alla i bollnäs,när jag åker till sthlm ringer alla från bollnäs och säger i luren,VART TOK DU VÄKEN SANDRA? ahahahahah jag dööööör.. Om ni inte fattar så lyssna när han sjunger han är efter och kan inte prata riktigt så istället för att sjunga vart tog du vägen sjunger han,vart tok du väken? HAHAH såå söt och skön! aja ni med min humor och som gillar och vara er själva garva :D
KÄRLEK


























AHAHAHAHAHAHAHH jag dööör när han säger 80 talet på inspelningen hahahahhhahahahahaha









Inga kommentarer: